Sunday, May 9, 2010

حمله محمد یزدی به هاشمی رفسنجانی و فرزندانش

حمله محمد یزدی به هاشمی رفسنجانی و فرزندانش

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، خطاب به فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: تو دختر آخوند هستي! در روز عاشورا در خيابان و اغتشاشات چه کار مي کردی؟ در جلسه خصوصي چه کار مي کني، آن حرف ها چه بود که زده اي؟

محمد يزدي در ديدار با شماري از طلاب و روحانيون شرکت کننده در طرح آموزشي بلاغ در سخناني ابراز داشت: امروز شرايط جمهوري اسلامي ايران با قبل از انقلاب قابل قياس نيست و بحمدالله کشور ما در سطح بسيار خوب و قابل توجهي قرار گرفته و راه ترقي و رسيدن به قله کمال را در پيش رو دارد.

يزدي تاکيد کرد: امروز من به آقاياني که در نظام مسئوليتي دارند هشدار مي دهم خيلي بايد مراقب باشيد، کجا مي رويد، کجا هستيد، رفتار و برخورد شما چگونه است، اينکه انسان وقتي به خارج از کشور مسافرت کرد، همه جا بخواهد برود به هيچ وجه درست نيست.

وی هدف دشمنان را ضربه زدن به ولايت فقيه و شخص رهبري دانست و گفت: دشمنان ابتدا در مورد ولايت فقيه شبهه مطرح مي کنند بعد نيز سراغ خود ولي فقيه مي روند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان تصريح کرد: در اين گونه موضوعات گاهي طرف به خاطر حق دنبال مسئله است که بايد جواب او را داد اما گاهي اوقات شبهه افکني به خاطر مسائل جناحي و سياسي و مقابله با رهبري است که در چنين شرايطي اگر به چنين فردي ميدان داده شود مقدسات را هم زير سوال مي برد، اگر هم به مجلس بيايد متحصن مي شود و بعد که از زندان به مرخصي بيايد در ملاقات هاي خصوصي خود چه حرف هايي که بر زبان نمي آورد.

يزدي با اشاره به حوادث بعد از انتخابات گفت: در جريان اين فتنه چه بسيار کساني که از طرفداران دلسوزان و خادمين انقلاب بودند و هستند و ان شاء الله خواهند بود، ولي گرفتار شده و در جاهايي ديده شده و حضور پيدا کردند که نبايد حضور مي داشتند.

به گزارش میزان خبر این عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به حضور فرزندان هاشمی رفسنجانی در اعتراضات بعد از انتخابات تصريح کرد: در روز عاشورا تو دختر آخوند هستي توي خيابان و اغتشاشات چه کار مي کني، اگر اطلاعات همراهت بيايد در جلسه خصوصي چه کار مي کني، آن حرف ها چه بود که زده اي؟

يزدي افزود: امروز ولايت فقيه و شخص رهبري مورد هجمه دشمنان است و آنها در اين راه از هر سعي و تلاشي از جمله ايجاد شبهه، تضعيف مقام ولايت و هر کاري که در توانشان باشد دريغ نخواهند کرد.

وي ابراز داشت: جوانان، طلاب و همه ما امروز وظيفه داريم در برابر دشمن کوتاه نيامده و با شناخت زمان با آنها به مقابله برخيزيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سخنان رهبري دشمن شناسي و دوست شناسي را امري لازم و ضروري براي همه اقشار جامعه دانست و تاکيد کرد: ما بايد بصيرت خود را افزايش داده و پشت پرده ماجراها را درک کنيم


-- 
سبز مي مانيم، تا هميشه