Friday, March 11, 2011

تلاش سپاه برای تظاهر به بی‌طرفی در انتخابات


تلاش سپاه برای تظاهر به بی‌طرفی در انتخابات

ندای سبز آزادی: خبرگزاری فارس اظهارات یک فرمانده سپاه که گفته بود اگر نتیجه انتخابات آینده مجلس در راستای ارزش‌ها نباشد سال ۹۱ سالی خونین خواهد بود را به «منافقین به دنبال خونین کردن فضای انتخابات سال آینده هستند» تغییر داد.
به گزارش وبسایت دیگربان، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین پنج‌شنبه گذشته در همایش ناظران شورای نگهبان این اظهارات را مطرح کرده بود که گویای دخالت مستقیم سپاه در انتخابات است.
آبنوش به صراحت گفته بود: «اگر نتیجه انتخابات مجلس نتیجه‌ای نباشد که در راستای ارزش‌های ما باشد سال ۹۱ سالی بسیار خطرناک و حتی خونین است.»
وی افزوده بود: «اگر مجلس بعد مجلس سالمی نباشد سال ۹۱ فتنه، خونین است زیرا با هم می‌جنگیم و جریان انحراف سر در می‌آورد.»
با انتشار گسترده اظهارات این فرمانده سپاه، خبرگزاری فارس در تلاش برای انکار اظهاراتی که به روشنی نشان دهنده دخالت سپاه در انتخابات ایران است اعلام کرد اظهارات وی «تحریف» شده است.
اظهارات سالار آبنوش برای نخستین‌بار از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد که به نظر می‌رسد این خبرگزاری پس از فشار فرماندهان سپاه امروز شنبه مجبور شده توضیحاتی در خصوص این خبر ارائه کند.
فارس پس از افزایش انتقاد‌ها از اظهارات مداخله‌جویانه این فرمانده سپاه نوشته که در تنظیم خبر اظهارات سالار آبنوش «جا افتادگی و اشتباهی» رخ داده است.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران نوشته در تنظیم خبر فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین واژه «منافقین» جا افتاده بود که موجب تحریف اظهارات آقای آبنوش شده است.
فارس در تلاش برای تحریف و انکار گفته‌های این فرمانده سپاه نوشته که سالار آبنوش گفته بود: «منافقین تحلیلی داشتند که اگر نتیجه انتخابات مجلس نتیجه‌ای نباشد که در راستای ارزش‌های ما (منافقین) باشد، سال ۹۱ باید سالی بسیار خطرناک و حتی خونین باشد.»
سپاه پاسداران سال‌هاست در انتخابات دخالت می‌کند و بسیاری از فرماندهان سابق خود را به توصیه آیت الله خامنه‌ای بازنشسته یا بازخرید و راهی مجلس و نهاد‌های قدرت کرده است.
اوج دخالت‌های سپاه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته بود که با همکاری شورای نگهبان و وزارت کشور میلیون‌ها رای به نفع محمود احمدی‌نژاد تقلب کرد تا نامزد مورد نظر پیروز انتخابات معرفی شود.
معلوم نیست سپاه که بار‌ها از دخالت خود در سیاست و انتخابات دفاع کرده و دخالت‌های این نهاد نظامی تحت امر آیت الله خامنه‌ای در انتخابات سال گذشته نیز آشکار است، چرا اقدام به تکذیب گفته‌های یکی از فرماندهان خود کرده است.


--
سبز مي مانيم، تا هميشه

آسمان را به یاد یاران دربند، از آن خود خواهیم کرد



دیگر چه باک از باران، ما با دریا همبستریم


همراه شو عزيز، همراه شو عزيز، تنها نمان به درد

کين درد مشترک، هرگز جدا جدا، درمان نمي شود

دشوار زندگي، هرگز براي ما

بي رزم مشترک، آسان نمي شود


روز خشم مردم ایران نزدیک است!

تجربه ای از برمه: تنها نبردی را می بازیم که رهایش می کنیم